Perundingan Awam

Lembaga Kemajuan Bintulu ingin menyeru para pelanggan untuk bersama meningkatkan mutu perkhidmatan. Diharap anda dapat menyertai segala pertanyaan awam yang dianjurkan oleh pihak Lembaga. Segala maklum balas daripada anda akan diajukan terus kepada pihak Lembaga bagi meningkatkan mutu perkhidmatan bagi kepuasan pelanggan kami yang dihargai.

AKTIVITI JANGKA MASA
Penilaian Pegawai khidmat kaunter - Sifat mesra Pelanggan

Butiran :
Kajian ini dijalankan semula pada tahun 2021 untuk mendapat maklum balas mengenai tahap kepuasan pelanggan untuk prestasi Pegawai khidmat kaunter
BDA  pada April 2021-Disember 2021
Keputusan:
Keputusan Responden
15-04-2021 hingga 31-12-2021

Status : Tutup

 

AKTIVITI
JANGKA MASA
Melalui saluran apakah anda hendak menerima Notis Perkhidmatan BDA?

Butiran :

Orang awam perlu memilih mana-mana satu daripada saluran yang disenaraikan dalam Poll untuk menerima apa-apa maklumat mengenai perkhidmatan BDA notis atau pengumuman.

Keputusan:
Keputusan Responden

23-5-2016 hingga 31-12-2016

Status : Tutup
AKTIVITI JANGKA MASA
Penilaian Pegawai khidmat kaunter - Sifat mesra Pelanggan

Butiran :
Kajian ini dijalankan untuk mendapat maklum balas mengenai tahap kepuasan pelanggan untuk prestasi Pegawai khidmat kaunter
BDA  pada tahun 2015- mei 2016.

Keputusan:
Keputusan Responden
01-01-2015 until 20-05-2016

Status : Tutup

 

 

Font Size AAA