EN  | BM
Tema: Biru dan Hijau Tema: Biru dan Hijau Tema: Merah Tema: Hijau
Text: Tambah BesarText: AsalText: Tambah Kecil
Latar Belakang: 1 Latar Belakang: 2 Latar Belakang: 3 

Kemaskini Pada: 24 06 2017
Versi 8.0.2
PERKHIDMATAN ATAS TALIAN BDAPERKHIDMATAN ATAS TALIAN BDA

Perkhidmatan Dalam Talian :

Lembaga kemajuan Bintulu
 telah berjaya memulakan dan melaksanakan pelbagai perkhidmatan atas talian dan perkhidmatan maklumat secara efektif dan efisien bagi memberi perkhidmatan kepada masyarakat tanpa batas masa dan ruang.

Transaksi :

1  

Bayar Bil ( PAYBILLS MALAYSIA )
2

Pertanyaan, Aduan dan Cadangan ( TALIKHIDMAT ).
Orang awam boleh membuat aduan, pertanyaan dan cadangan dengan mengisi borang atas talian melalui sistem (TALIKHIDMAT). Sistem akan membuat nombor rujukan secara automatik bagi membolehkan anda melihat status kes anda secara atas talian. 
  Perhatian : Bagi pengguna sistem e-request, bermula 1 April 2011 sistem Talikhidmat akan menggantikan sistem tersebut.
3

Perpustakaan atas talian ( E-LIBRARIES ). Boleh merujuk / mencari buku secara atas talian.
4 Memohon Kerja/jawatan kosong di BDA, (e-recruitment)
  Menempah fasiliti yang disediakan oleh BDA

Government Intranet :

Webmail
Webmailmerupakan perkhidmatan email bagi menghubungkan penjawat awam Kerajaan Negeri Sarawak