Lembaga Kemajuan Bintulu ingin menyeru para pelanggan untuk bersama meningkatkan mutu perkhidmatan. Diharap anda dapat menyertai segala pertanyaan awam yang dianjurkan oleh pihak Lembaga. Segala maklum balas daripada anda akan diajukan terus kepada pihak Lembaga bagi meningkatkan mutu perkhidmatan bagi kepuasan pelanggan kami yang dihargai.
AKTIVITI | JANGKA MASA |
Penilaian Pegawai khidmat kaunter - Sifat mesra Pelanggan Butiran : Kajian ini dijalankan semula pada tahun 2021 untuk mendapat maklum balas mengenai tahap kepuasan pelanggan untuk prestasi Pegawai khidmat kaunter BDA pada April 2021-Disember 2021 Keputusan: Keputusan Responden |
15-04-2021 hingga 31-12-2021 Status : Tutup |
AKTIVITI |
JANGKA MASA |
Melalui saluran apakah anda hendak menerima Notis Perkhidmatan BDA? Butiran : Orang awam perlu memilih mana-mana satu daripada saluran yang disenaraikan dalam Poll untuk menerima apa-apa maklumat mengenai perkhidmatan BDA notis atau pengumuman. Keputusan: Keputusan Responden |
23-5-2016 hingga 31-12-2016 Status : Tutup |
AKTIVITI | JANGKA MASA |
Penilaian Pegawai khidmat kaunter - Sifat mesra Pelanggan Butiran : Kajian ini dijalankan untuk mendapat maklum balas mengenai tahap kepuasan pelanggan untuk prestasi Pegawai khidmat kaunter BDA pada tahun 2015- mei 2016. Keputusan: Keputusan Responden |
01-01-2015 until 20-05-2016 Status : Tutup |